Partnerski przemysł heavyweight Better Collective poinformowała o przejęciu francuskiej podział firma medialna Pull Media, pierwszy krok firmy na francuski rynek regulowany.Better Collective kontynuuje swoją приобретательную strategię marketingową europejskiej ekspansji z tą transakcją, po podobnych głośnych przejęć sieci partnerskie w Austrii, Niemczech i wielkiej Brytanii.Zakup obejmuje ponad 200 stron partnerskich, z których większość jest związane ze stawkami na sport.Better Collective potwierdziły, że 35 pracowników Pull Media zostaną zastąpione przez większe firmy, zachowując swoją pozycję.W swoim oświadczeniu na stronie internetowej Better Collective Йеспер Сегаард, założyciel i dyrektor generalny Better Collective, powiedział: "Better Collective naprawdę podekscytowany zakupem Pull Media, i uważamy, że to jest dobre dla obu firm.Pull Media zaprezentował imponujący wzrost w ciągu ostatnich kilku lat, i teraz nie możemy się doczekać, aby wspomagać go jeszcze dalej."Jesteśmy przekonani, że z istniejącymi zasobami i synergią będziemy mogli skutecznie rozwijać całą sieć Better Collective, stając się jednym z najsilniejszych graczy na высококонкурентном partnerskim rynku".John Samson, dyrektor generalny Pull Media, dodał: "Po 7 latach zrównoważonego wzrostu na poziomie międzynarodowym Pull Media trzeba było przejść na następny poziom.Z pomocą Blueprint Partners szukaliśmy partnerów konsolidacji i Najlepszy zespół idealnie nadawał się do nas, zwłaszcza z punktu widzenia synergii pracy i kultury korporacyjnej.Nasz zespół bardzo miło podzielić się najlepszymi praktykami, narzędzi i usług zakładów w ramach nowej grupy". golden nugget kasyno praca biloxi ms.