GambleAware zachęca graczy "się dwa razy zastanowić, bo inaczej na pewno pożałujesz" w swojej najnowszej działalności w wyniku kampanii "bezpieczne hazardu".Kampania Bet Regret została uruchomiona na początku tego roku i jest największą, którą wydała organizacja, mająca zachęcić graczy dwa razy pomyśleć, zanim zakłady w czasie nudy, alkoholizm lub pościgu za straty.Szacuje się, że w wielkiej Brytanii 2,4 miliona mężczyzn w wieku od 16 do 34 lat regularnie grają w gry hazardowe, 87% z nich regularnie oglądają piłkę nożną.Sondaż przeprowadzony w imieniu Gambleware, okazało się, że 63% młodych mężczyzn-sportowych graczy twierdzą, że istnieje zbyt wiele możliwości dla zakładów, podczas gdy około dwóch milionów osób dorosłych cierpi od pewnego poziomu szkód związanych z hazardem.Grupa poinformowała, że pierwsza fala jej kampanii miała 61% - wą rozpoznawalność wśród grupy docelowej, wykazując większy sukces od tych, którzy wykazują ryzykowne zachowania.Druga faza kampanii GambleAware rozpocznie się w ten weekend i częściowo finansowany przez GVC Holdings, która poświęciła 42 sponsorskich funduszu do piłki nożnej.Logo Bet Regret zaprezentuje na wszystkich kluczowych hipoteki klubów.Mark Этчес, dyrektor generalny Gambleware, powiedział: "Kampania żalu o zakładach naprawdę zaczyna się rozkręcać i, jak się wydaje, na tym wczesnym etapie rezonuje z naszą publicznością. kiedy kasyno Soboba zostanie ponownie otwarte.