Brytyjska komisja do spraw hazardu (GC) ogłosiła dzisiaj, że operator z siedzibą w Gibraltarze Lottoland został ukarany grzywną na łączną kwotę 150 000 zł ze względu na niejasne reklamy, która, jak się uważa, искажала jego usługi.GC odkryła, że Lottoland nie mógł się dość jasno wyjaśnić konsumentom w niedawnej marketingowych i działań promocyjnych, "co robią zakłady na wynik losowania w loterii i praktycznie nie biorą udziału w loterii".Zarządzanie według standardów reklamy w wielkiej Brytanii wspierał skargę wniesioną 1 stycznia 2017 r blackjack co to jest as. w odniesieniu do радиорекламы Lottoland, w którym zostało zakwestionowane przez, czy reklamy wprowadzające w błąd, co oznacza, że operator oferuje możliwość wzięcia udziału w loterii, a nie robić zakłady na wynik losowania.Śledztwo GC wykazało, że ten sam problem występuje w marketingu trzeciej stronie Lottoland, strony internetowej i promocji w mediach społecznościowych.Wyszczególnia, że "loterii różnią się od innych gier hazardowych, ponieważ część dochodów powinny iść na cele", GC ustaliła, że kara Lottoland w wysokości 150 000 zł pójdzie na "społecznie odpowiedzialne cele".Richard Watson, dyrektor programu Komisji hazardu dla organów ścigania i wywiadu, powiedział: "W takim przypadku operator wykorzystał niejednoznaczną terminologię w swoim marketingu i reklamie, która wprowadziła w błąd.To jest nie do przyjęcia, a w polu karnym pakiet w wysokości 150 000 funtów odzwierciedla powagę niepowodzeń Lottoland."Spodziewamy się, że wszyscy operatorzy wyciągną wnioski z tej okazji i podejmą działania, aby ich klienci byli pewni, że oferują one". Kalendarz wydarzeń w kasynie Sugar Creek.