Brytyjska organizacja Gambleware rozpoczęła drugą fazę kampanii Bet Regret przez reklamy, wzywającą graczy dwa razy pomyśleć, zanim postawić, aby promować bezpieczniejsze gry hazardowe.Koncepcja "tapping-out for time out" składać się będzie z dwóch reklamach telewizyjnych, a także radio i cyfrowy kampanii, których premiery odbędą się podczas pierwszego meczu Premier league sezonu 12 września.Reklamy będą wyświetlane zapaśników, перехватывающие nieświadomych graczy, którzy zamierzają zrobić необдуманную zakład, zanim ich trzymają, dopóki nie zgodzą się "stukać", aby uniknąć "Żalu o wymiarze".Pomysł kampanii polega na tym, aby wprowadzić nową technikę zmiany zachowania, aby zachęcić graczy zrobić pauzę i ponownie, jeśli mają wątpliwości co do stawek, a potem tego żałować.Kampania zdrowia publicznego została pierwotnie uruchomiona w lutym 2019 roku, zwiększając świadomość o impulsywnych stawkach, aby pomóc zmniejszyć szkody hazardu.Kampania skierowana jest do mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat, które często grają w gry hazardowe.Ankieta Stowarzyszenia kibiców (FSA), który jest początkiem kampanii, wykazały, że 83% kibiców, które sprawiają, że zakłady w grze w piłkę nożną, mówią, że robią więcej zakładów podczas oglądania meczu w domu, niż na stadionie, w tym 73% przypisuje się fakt, że jest to łatwiej zrobić.- Ta nowa kampania ma na celu pomóc fanom uniknąć żalu o stawkach i zmniejszyć potencjalne szkody od hazardu". automaty do gry na prawdziwe pieniądze.