Nowy dyrektor operacyjny SBTech Dave Hammond po jego przeznaczenia mówił wyłącznie z Gambling Insider, omawiając swoje nowe stanowisko i to, co można oczekiwać od niego samego, jak i od dostawcy.Dlaczego nadszedł czas, aby przyłączyć się do SBTech jako głównego dyrektora operacyjnego?Mając okazję zobaczyć na SBTech ze strony i zobaczyć ich sukcesy w całej Europie i USA, nie mogłem przegapić szansę dołączyć do tego fenomenalny firmy.Miałem szczęście znać i wcześniej nie działać z niektórymi z zespołu zarządzającego SBTech, więc już wiedziałem jakość ludzi na miejscu.Jak tylko spotkałem się z kluczowymi członkami zespołu w wielu biurach i zobaczyłem możliwości platformy i zestaw produktów, u mnie był tylko jeden wariant w branży, który mogę wziąć pod uwagę i stać się częścią sukcesu.Jakie są twoje najbliższe ambicje i plany na rok 2019 z SBTech?Po pierwsze, jest to klucz do zrozumienia tego, co SBTech już osiągnął ogromny sukces dzięki swojej innowacyjnej platformie i elastyczny kulturze.Moim głównym celem jest upewnić się, że nadal będziemy powiększać i powiększać trajektorię dostawy i sukcesu dla naszych partnerów.Jesteśmy naprawdę globalny biznes z zakresu produktów, które powinny by pozazdrościć wiele innych firm.To, jak jesteśmy максимизируем innowacje i rozwój naszego zespołu, aby bawić użytkowników końcowych, będzie mieć kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu i będzie ważnym ostrością dla mnie od samego początku.Mając tak bogate doświadczenie, co możesz wnieść do firmy, aby wyprowadzić ją na kolejny krok dalej?SBTech jest wyjątkowy w tym sektorze z punktu widzenia swojego wzrostu bazy klientów, pracowników i dochodów.Chcemy i oczekujemy, że to doprowadzi do dalszego wzrostu prędkości i objętości.Dla mnie najważniejsze-zapewnić, aby zostały zbudowane tak, aby zmaksymalizować ten sukces z pomocą wewnętrznych procesów i technologii, wymagających skalowania, podczas gdy nasza wydajność i stabilność nie mogą być naruszone.Przeszedłem przez krzywe wzrostu i punkty bólowe są znane.SBTech wygra z mojego doświadczenia w tych dziedzinach.Jak bardzo różni się dla ciebie przejście od Paddy Power do SBTech?Biznes-struktura i modele operacyjne zupełnie różne.Ale w ogóle przemysł i ludzie są bardzo podobne.SBTech jest liderem na rynku w skali operacji i logowania w kraju.Ta elastyczność-to jest coś, do czego zawsze czuł przywiązanie, ale to, co czuję entuzjazm, to nasze możliwości.Fakt, że SBTech jest własnością prywatną, a my szybko przenosi się na twardych punktów danych, jest częścią naszej struktury.To odróżnia nas od dowolnego dostawcy lub operatora w branży i możliwość, aby zobaczyć najwięcej od decyzji taktycznych w ramach ogólnej strategii jest bardzo orzeźwiający.Jakie są główne problemy, z którymi obecnie boryka się SBTech, i jak można je rozwiązać?Wierzę, że w każdym biznesie wszystko można poprawić, ale SBTech silna we wszystkich aspektach.Zainwestowaliśmy znaczne środki w jakości i ilości we wszystkich dziedzinach-od ludzi, technologii, infrastruktury, marketingu, obsługi, i, oczywiście, produktu.To, jak wszystkie te dziedziny łączą i dzielą się swoimi podmiotami wiedzy i analiz wiedzę, pomoże stymulować przyszłe fali sukcesu SBTech.To prawdziwa magia dla mnie osobiście.Pozwolić ludziom być skuteczne i zarządzać swoimi jednostkami, opierać się na wspólnych przekonaniach i sprawdzonych najlepszych praktyk, - jest to prosty, ale decydujący sposób, aby zapewnić stałą pozycję lidera na rynku.SBTech przygotowuje się do wyjścia na rynek francuski w 1 kwartale 2019 roku i nie ma twarzy pokera. Jak jest to ważne dla SBTech i gdzie jeszcze będziesz ryzykować w 2019 roku?Francja jest jednym z najbardziej dojrzałych rynków regulowanych Europy i stanie się kolejnym kluczowym obszarem dla naszych dotychczasowych klientów, a także dla wygranej nowych transakcji.Nasza stała zdolność wyjście partnerów na nowe rynki leży u podstaw działalności już ponad 10 lat, i to będzie trwać i rozwijać się dalej.Cancellation PASPA w 2018 roku i zakłady w USA jest w strategicznym dokumencie każdego dostawcy i operatora.SBTech już istnieje, i mają partnerzy, żyjące i rozwijające się w wielu stanach, i będą nadal dostarczać produkty i innowacje na nowo ukształtowany i ekscytujący rynek.Tym nie mniej, mamy bardzo duży i wymagający rurociąg partnerów europejskich, w tym Francji, Szwecji i Portugalii, a to tylko niektóre z nich, wszystkie one mają długą i dobrze dokumentujących możliwości.Jak myślicie, czy zmienią się zakłady sportowe w Internecie w ciągu najbliższych kilku lat?I myślisz, że to powinno się zmienić?Byłoby naiwnością sądzić, że do końca 2023 roku aktualne produkty i zachowanie graczy nie zmienią się w kwantowej stopniu, w porównaniu z obecną ofertą.Bukmacher przemysł, a zwłaszcza мультитерриториальные operacji SBTech mają taką ilością danych, który pozwoli nam poszerzyć polecenia data scientist, tworząc projekty AI i ML, które zmieniają to, jak tworzymy i przekształcania nasze propozycje.Konsumpcyjne technologii i dostępne punkty danych w sporcie będzie stale się rozwijać.Oznacza to, że bogactwo oferty produktowej powinno się będzie się rozwijać, aby nasi klienci nadal zajmować się stawkami, ciesząc się sportowym doświadczeniem.Gdzie chcesz, aby SBTech był przez pięć lat?Odpowiedź jest prosta: musimy utrzymać nasz status dostawcy B2B, zwiększenie zakresu produktu, technologii, rynku i klientów.Krótko mówiąc, musimy wdrażać innowacje i osiągnąć swoje cele.Dla rynku amerykańskiego jest jeszcze bardzo wcześnie, i ciągły ruch regulacji w całym regionie EMEA otwiera ogromne możliwości.Spodziewam się, że za pięć lat SBTech zwiększy swoją dominującą pozycję na naszych obecnych rynkach i będzie obsługiwał nowe produkty dla szerokiego portfela klientów w wielu nowych regulowanych i kontrolowanych terenach. które automaty do gry wygrywają najwięcej.