Człowiek, który miał zająć stanowisko przewodniczącego Brytyjskiego Kontroli w zakresie normy (ASA), powiedział gazecie "Financial times", że liberalizacja brytyjskiego rynku gier hazardowych w 2005 roku, być może spowodował, że obecne problemy branży.W jednym z wywiadów lord David Curry powiedział, że "Ludzie, dotyczący rozprzestrzeniania hazardu, muszą wrócić do liberalizacji hazardu.Myślę, że ludzie powinni się zastanawiać: "czy to Była właściwa polityka w tym czasie?' Rzecz w tym, że jest to duży problem tutaj, w wielkiej Brytanii, więcej, niż w wielu innych krajach, z powodu tej liberalizacji"Lord Curry obecnie zajmuje stanowisko przewodniczącego organu ds tsc kasyno oberalster hamburg ev. . konkurencji i rynków, ale musi przejąć stery w ASA w końcu tego roku, dzieląc swój czas pomiędzy dwoma rolami, dopóki nie zostanie znaleziona wymiana w CMA.Według poprzedniego prawem, reklama zakładów została zakazana w brytyjskiej telewizji i radia do Ustawy o grach hazardowych z 2005 roku, który dał firmom zielone światło dla promowania zakładów w ramach pewnych ograniczeń.Ograniczenia obejmowały zakaz reklamy hazardu, przeznaczoną dla osób w wieku poniżej 18 lat, i zakaz reklamy do tradycyjnego sporu o 9 pm, z wyjątkiem bezpośrednich imprez sportowych.Hazardu firm również nie wolno zachęcać "społecznie nieodpowiedzialne zachowanie.Pomimo tych ograniczające ramy, ilość reklam hazardu w brytyjskiej telewizji wzrosła ponad czterokrotnie-z 234 000 w 2007 rdo 1,4 mln w 2012 roku, informuje communications watchdog Ofcom.ASA informuje, że 3% skarg otrzymanych przez niego w pierwszej połowie 2017 roku, związane były z reklamami gier, co jest niewielkim spadkiem liczby skarg zarejestrowanych w 2016 roku restauracje w boulder station kasyno. . Ta wiadomość poszła za tym, jak w internecie-operatorzy 888, Sky Vegas, Ladbrokes i Casumo zostali uznani za winnych naruszenia przepisów reklamowych standardów związanych z tzw"fałszywych wiadomości", zorientowane na bezbronnych ludzi, w swoich stosunkach z podmiotami stowarzyszonymi.We wszystkich przypadkach ASA wykazało, że reklamy "sugerują, że hazard może zapewnić zbawienie od osobistych problemów, takich jak depresja, lub że mogą być rozwiązaniem problemów finansowych" automaty egt bonus bez depozytu. Odpowiadając na to pytanie, Curry, powiedział: "Jesteśmy wyraźnie muszą kontrolować granice między tym, co jest komentarzem, a tym, co staje się reklamą, a to ważne zadanie.Jeśli komuś płacą, to jest reklama, i w tej kwestii powinna być duża jasność.Charakterystyka online-świata oznacza, że to będzie tylko narastać.Reklama zmienia swoje formy, a my musimy być w stanie nadążyć za tymi trendami". wells fargo w pobliżu morongo casino.