Zarząd zakładów i gier hazardowych (BGC) ogłosił nowe dyski środki dalszego zapobiegania oglądania reklamy hazardu w Internecie przez osoby w wieku poniżej 18 lat.W swoim Szóstym Branżowym Kodeksie społecznie odpowiedzialnej reklamy organy normalizacyjne ogłosił, że od 1 października każdy członek BGC musi zapewnić, aby wszystkie współfinansowany lub płatna reklama w portalach społecznościowych koncentruje się na konsumentów w wieku 25 lat i starszych, jeśli tylko strona nie będzie w stanie udowodnić, że jego reklama jest specjalnie koncentruje się na ludzi w wieku powyżej 18 lat.Stało się to dzień po tym, jak Kontrola standardów reklamy wykazało, że cztery operatora casino naruszone ograniczenia wiekowe w latach 70 ogłoszeń o licytacji podczas trzymiesięcznego monitorowania."Dążymy do podnoszenia standardów w branży zakładów i gier.Najnowsze wydanie [Branżowego kodeksu] jest jeszcze jednym dowodem naszej determinacji, aby zapewnić wzrost standardów w miarę dalszego rozwoju technologii", - powiedział dyrektor generalny BGC Michael Дугер."Członkowie BGC mają zero tolerancji dla zakładów w wieku do 18 lat, a od wymagań bardziej bezpieczne wiadomości o grach hazardowych do ograniczeń dotyczących reklamy YouTube ten nowy kodeks pokazuje, jak poważnie BGC, reprezentujący regulowane stawki, ale nie na loterii Narodowej, należy do naszych obowiązków".W dodatku do konkretnego таргетированию reklamy w wieku 25 lat i starszych, nowy kodeks przewiduje, że każda reklama hazardu zamieszczone w wyszukiwarkach, powinna wyraźnie wskazywać, że jest ona przeznaczona dla osób w wieku 18 lat i starszych.Użytkownicy YouTube będą musieli sprawdzić swój wiek przed oglądaniem reklam hazardu.Daguerre dodał: "Bardzo ważne jest, aby duże platformy internetowej wykonywali swoje obowiązki w zakresie ochrony ludzi w Internecie, i mamy nadzieję, że rząd będzie wykorzystać swój nadchodzący projekt Ustawy o niebezpieczeństwach w Internecie". jak obliczyć poker odds.