Tempobet osiągnął porozumienia z klubem "Burton Albion" o przedłużeniu kontraktu jako głównego partnera i sponsora na sezon 2017/18.Logo online-operatora pozostanie na przedniej części koszulki Brewers home i away, podczas gdy marka Tempobet nadal będzie wyróżniać się na ich własnym boisku, na stadionie Pirelli.Choć warunki przedłużenia nie zostały ujawnione, Burton Albion potwierdził, że zeszłoroczną umowy stało się największym na 67-letniej historii klubu.Zaczynają nowy sezon w sobotę 5 sierpnia, grając mistrzem Cardiff City.Dyrektor generalny Tempobet Tim Peters powiedział: "cieszymy się wznowienia naszego sponsoringu z Burton Albion, pokazując, że nasze relacje nadal iść od siły do siły."To był sezon, aby przypomnieć sobie ostatni raz z pięknymi bojowymi występy, i byliśmy bardzo zadowoleni, że wzięli udział w tej podróży".Fleur Robinson, dyrektor handlowy Burton Albion, powiedziała: "cieszymy się kontynuować nasze udane partnerstwo z Tempobet.Mistrzostwa jest bardzo profesjonalny ligą, i obecność międzynarodowej firmy, takie jak Tempobet, jako naszych głównych sponsorów koszule na drugi sezon, pokazuje to."Teraz z niecierpliwością czekam na pracy z nimi w ciągu sezonu 2017/18 i kontynuować sukcesu naszej wspólnej podróży." jackson rancheria kasyno rv park.