Wcześniej dzisiaj William Hill rozesłała współpracy partnerów komunikat, предостерегающее ich od promocji bez licencji amerykańskich operatorów wraz z własnymi materiałami marketingowymi.W swoim komunikacie operator poprosił partnerów usunąć wszystkie promocje William Hill z każdej strony, na którym wyświetlane są również linki lub reklamy nielegalnych marek.Niezastosowanie się do tego wymagania może spowodować natychmiastowe zamknięcie konta.William Hill w żadnym wypadku nie dąży do zamknięcia kont swoich oddziałów.Gdyby chciał zamknąć swoje przedstawicielstwo, to mógłby zrobić to z dnia na dzień i w ogóle bez ostrzeżenia.Do nawiązania takich relacji wymaga czasu, i w przeważającej części są to взаимовыгодны.Jednak jest oczywiste, że dla firmy znacznie bardziej opłaca się pracować w stanach ZJEDNOCZONYCH; może ona znaleźć różne marketingowe strumienie dosłownie za rogiem.Taki rozwój wydarzeń podkreśla ryzyko, z którym borykają się oddziały na nowych rynkach regulowanych.Minęło dwa lata od czasu, jak zakłady sportowe zostały zatwierdzone po tym, jak PASPA został odwołany w USA.Od tamtej pory w krótkim czasie widzieliśmy, jak dochody rosną i rosną w całym kraju, i każdy chce swoje udziały w banku.Nevada, oczywiście, robiła zakłady sportowe w ciągu dziesięcioleci, ale teraz, gdy poszczególnym stanom dozwolone zezwolić pion, gdzie uważają za stosowne, możemy zobaczyć dalsze zmiany, opracowane w już istniejące przepisy, jeżeli prawo będzie stale naruszane.To stanowi zagrożenie dla wszystkich oddziałów, a nie tylko dla tych, którzy wspomagają nielegalnych operatorów.Zrozumienie niuansów branży hazardu może być trudne, i nie sądzę, że wszyscy amerykańscy ustawodawcy będą dobrze się orientować w partnerskich działaniach.W rezultacie, jeśli niektóre oddziały nadal ignorować ostrzeżenia od swoich partnerów, możemy zobaczyć reakcję stawu szarży, która doprowadzi do zamknięcia partnerskiego świata hazardu w USA do tego, jak to naprawdę działa.Kiedy operator, taki William Hill, patrzy przez ramię, jak organy regulacyjne obserwują każdy jego krok, on nie chce być związanym z zawodne oddziałów.On nie może ryzykować pomyłki w ocenie.Z przenosinami w USA u operatorów pojawiły się nowe możliwości.Istnieją wyraźne podobieństwa między amerykańskim i europejskim partnerskim rynkiem, ale różnice mogą przeważyć ich.Jeśli tradycyjne oddziały nie są zgodne z prawem i ostrzeżeń operatorów, mogą być zmuszeni przenieść się i wpuścić nowych graczy.Amerykańskie sportowe MEDIA będą śledzić partnerskim potencjałem dostępnym na rynku zakładów sportowych.Takie marki, jak ESPN, Fox Sports i NBCSN, mają wielkość i zasoby potrzebne do dodania nowego komponentu w swoją firmę w krótkim okresie czasu.Oni już studiują i wszczynają treści, oparty na zakładach sportowych, dlatego skok w partnerską przestrzeń będzie krótki i szybki.Firmy te mają odbiorców i dotrzeć, aby zrobić znaczącą różnicę w przychodach operatora.Jednak taki rozmiar może powodować problemy, gdy dojdzie do negocjacji.ESPN, na przykład, jest globalną marką i jest mało prawdopodobne, weźmie te same warunki, co i stosunkowo niewielki, zorientowane na hazard partner.Relacje między oddziałami i operatorami często trudne do zarządzania.Szeroko omawiany na konferencjach i debatach, ta para ma trudności z zaufaniem do siebie.Wyraźna komunikacja-podstawowe narzędzie do rozwiązania tych problemów.Obawiam się, że z poczty e-mail William Hill wiele partnerzy zobaczą, że to zagrożenie bez żadnych konsekwencji.Dopóki nikt nie może wątpić w jasności słów, wysłać tę samą wiadomość do wszystkich partnerów, którzy są pozbawieni jakiegokolwiek osobistego kontaktu, nie pomoże relacji.Lata później, to można byłoby traktować jako punkt zwrotny, i wydaje się, że żadna ze stron nie zdecydowała się na to, aby pomóc innym.Jak w przypadku każdego nowego przedsiębiorstwa lub rynku, istnieje ryzyko i korzyści.Teraz, kiedy amerykański rynek zakładów sportowych wstał na nogi, zagrożenia partnerskiego działania stają się coraz bardziej widoczne. dragon quest 11 kasyno przewodnik octagonia.