Matt Wilson, dyrektor generalny Ball Street Network, uważa, że menedżerom ds ukochana osoba z problemem hazardowym. marketingu należy zmienić podejście, starając się zaspokoić tysiącletnią odbiorców.W rozmowie z Gambling Insider Wilson wyjaśnił, jak zmieniło się spożycie w ciągu ostatniej dekady, wraz z rozwojem technologii.On powiedział: "Rozwój telefonii komórkowej zniszczyło zużycie, tak, że ludzie nie są zorganizowane wokół ograniczeń geograficznych, są one zorganizowane wokół interesów."CMOS nadal patrzą na te nowe przestrzenie społeczne i myślą: "Ok, kupuję trochę przestrzeni i opowiadam ludziom o swoim produkcie, ale to nie jest to, jak działają миллениалы."Oni rozwijać swoje zainteresowania i spędzają dobrowolne czas wokół tego przedmiotu i kuratorów tych interesów.- Teraz nie ma sposobu, aby dotrzeć do tych ludzi.Zużycie zróżnicowane".Prowadząc przykład piłki nożnej podcastu lub kanału YouTube, opierający się na określonej drużyny, Wilson wyjaśnił, w jaki sposób operatorzy mogą zwiększyć lojalność potencjalnych graczy, inwestując w te społeczności.On powiedział: "Ludzie chcą, aby marketing jest porównywalna do tej społeczności i dodawał wartość tej społeczności, a nie rzeczy, które przerywają go i próbują wydobyć z niego wartość."Jeśli marka jest po prostu rzuca tam swoją reklamę, przerywając zabawy ludzi od treści, próbując zmusić kogoś, aby zrobić to, co chcą robić, to marka odrzucone."Jednak, jeśli ta marka pomaga tej społeczności zrobić więcej, aby dodać do istniejącego wymiany wartości, wtedy marka może otworzyć wiele dobrej woli".Pełna wersja gry pojawi się w mar-апрской wersji czasopisma Gambling Insider.Kliknij tutaj, aby przeczytać, gdy jest to możliwe. kasyno lac leamy burton Cummings.