GVC Holdings nowo rozpaliła debata na temat reklamy zakładów sportowych w wielkiej Brytanii.Globalny operator, który niedawno opublikował wzrost zysku netto pro forma na 8% w ujęciu rocznym, za 1 kwartał (17% online), wezwał "położyć kres całej brytyjskiej reklamie zakładów sportowych", z wyłączeniem wyścigów konnych.On nie dotyczył reklamy kasyna, które wielu europejskie rządy uważają za znacznie bardziej niebezpieczne вертикалью dla problematycznych graczy, lub bingo.GVC oświadczyła, że dobrowolny zakaz reklamy w wielkiej Brytanii, uzgodniony w grudniu, "nie idzie wystarczająco daleko", a teraz firma bierze na siebie obowiązek "jednostronnie wypowiedzieć wszystkie linki transakcji z piłkarskich koszule z brytyjskimi zespołami i zablokować reklamy na piłkarskich boiskach w obwodzie"."Chociaż nie było żadnych objaśnień, że aż przestanie reklamować siebie, GVC również obiecała zwiększyć inwestycje w badania, edukacja i szkolenia, tworzenie lecznicze, ośrodki i zaoferować darmowe bezpieczne oprogramowanie do gier hazardowych problematycznych graczy.Dyrektor generalny Kenny Alexander stwierdził: "Branża powinna i może zrobić więcej dla ochrony wrażliwych grup ludności, i dzisiejsze ogłoszenie prezentuje zaangażowanie GVC osiągnięcia tego celu."Korzyści z zakazu dla największej grupy online zakładów sportowych, po włączeniu jej marki, są oczywiste.Głównie online – operator nie trzeba reklamować tak wiele, jak mniejszych i nowym przedsiębiorstwom, które w każdym przypadku nie należy będzie budżet, aby konkurować.Jak szczegółowo omawiała redakcyjne zespół Gambling Insider w pierwszym podcaście GI Huddle, Ladbrokes Coral również nie zawsze udawał jako swoich ostatnich działań promocyjnych.Oczywiście, że mniej jego wykonanie przyniosło by korzyści GVC, zmniejszając nacisk na jednym z jego słabszych elementów.Aleksandra, oczywiście, nie można krytykować za to, że promuje porządku obrad firmy.Cena akcji GVC stale rosła w tym miesiącu, osiągając minimum w £5,07 ($6,54) na koniec marca, co oznacza wzrost z £5,79 na początku kwietnia do £6,60 w chwili pisania artykułu.Wezwanie GVC do zakazu reklamy zakładów sportowych w wielkiej Brytanii doprowadził do wzrostu około 0,10 gbp rano w dniu ogłoszenia.Jednak, jak zawsze, on wraca do tego pierwotnemu pytanie: czy zakaz reklamy zakładów sportowych zmniejszy problem hazardu?To jest coś, co trudno przewidzieć, jeśli reklama kasyna i bingo będzie trwać w ich obecnej formie, podczas gdy jest jeszcze jeden moment, prezentujemy w GI Huddle, to silny nacisk na reklamach internetowych.Pozbawianie reklam telewizyjnych nie odbierze zakładów sportowych, tak i nie powinno.Jak każdy inny produkt na rynku, ma on prawo do reklamy.Problem problemowych hazardu nie można rozwiązać, udając, że produktu nie podczas wyświetlania ekranu telewizora.Godne pochwały inwestycje GVC w badania, edukację i leczenie-to znacznie lepszy wybór.Podstęp, tymczasem jest skuteczny marketing.Marka Paddy Power niedawno trafił w sedno swojej reklamy Родри Гиггза.Właściwa reklama – z subtelnością i trafne wiadomość – w żadnym wypadku nie powinna szkodzić klientom, jeśli jest stosowana prawidłowo.Pochopna rzucanie słów "stawka" i "najlepsze szanse" może zrobić dokładnie to, i, oczywiście, dążenie do wyższego poziomu wymaga czasu, pieniędzy i wysiłku; łatwo zrozumieć, że zakaz telewizyjnej reklamy byłaby bardziej tanią i atrakcyjną alternatywą dla firm, zakładów sportowych.Gier hazardowych firmy muszą być taktycznymi, ważąc czas: kiedy korzystać z pewną reklamę, a kiedy nie.Te same ogólne marketingowe zasady obowiązują we wszystkich branżach; dlaczego operatorów hazardu nie iść o krok dalej?Rynek brytyjski z bardziej precyzyjną i skuteczną reklamą będzie znacznie bardziej zdrowe miejsce dla wszystkich graczy, niż rynek bez reklam telewizyjnych zakładów sportowych.Ten scenariusz, w końcu, zwiększa teoretyczne ryzyko, że gracze zwrócą się do нелицензированным operatorom, ponieważ to licencjonowane dużych graczy wielkiej Brytanii, odpowiedzialnego Komisji ds ręce do spasowania w texas holdem. hazardu, mają władzę wpływania na konsumentów na lepsze jak w telewizji, i w Internecie.Czy nie za dużo teraz niskiej jakości reklamy zakładów sportowych?Tak, ale dlatego, że w następnym sezonie został ogłoszony zakaz gwizdka do gwizdkiem.Aleksander i GVC osiągnęli ogromny sukces w ostatnich latach, pokazując dokładną wyrok na szereg kluczowych pytań.Tu jednak trudno zrozumieć, jak koniec telewizyjnych zakładów sportowych pomoże komukolwiek, poza najbardziej wierchów branży.Zakaz gwizdka do gwizdka musi być wystarczająca, aby rozwiązać problemy z zakresu reklamy.Jedyna odpowiedź na to pytanie-najlepszy marketing.Dla bardziej szczegółowej analizy stanu reklamy hazardu w wielkiej Brytanii kliknij tutaj, aby uzyskać pełną podcast GI Huddle. casino gutschein code ohne einzahlung.