Jako kibic "Leeds United", zabrałem dwie główne rzeczy z meczu piłkarskiego pucharu Anglii leży pomiędzy leeds i hrabstwa Derby.Po pierwsze, to potwierdziło, że jeśli jest jedna rzecz, którą moja drużyna lubi robić (i mam na myśli absolutnie lubi robić), to wyrzucić zasłużone prowadzenie w ostatnich minutach gry.Po drugie, pokazał nowe zobowiązania 32РЕДА przed odpowiedzialnej gry, które były prawie takie same rozczarowujące, jak próby Leeds umieścić piłkę w tylną część siatki.W zeszłym tygodniu dziennik sponsorska partner operatora, Derby, poinformował o zwiększeniu odpowiedzialności 32Red za hazard, w wyniku czego "odpowiedzialny hazard będą dominować we wszystkich meczach, gdzie dwie sponsorowane 32Red drużyny grają ze sobą."Kindred Group, właściciel 32Red, potwierdził tę wiadomość w komunikacie prasowym, a jego brytyjski menedżer Neil Bunbury wyjaśnił przyczyny push: "kluby Piłkarskie mają niepowtarzalny zasięg i są cięte z dorosłą publicznością, i jako takie są doskonałym alei w celu promowania zdrowego lekkomyślnie zachowania i ochrony kontroli."Banbury pewno ma punkt widzenia, a ponieważ operator sponsoruje jak Derby, jak i Leeds, zastanawiałem zobacz, jakie nowe odpowiedzialne gry komunikaty będą wyświetlane, kiedy dostrojona.Rzeczywistość była rozczarowaniem.Slogan pod zwykłym marką 32Red na przedniej części koszulek Leeds brzmiała: "Nie graj w gry hazardowe", podczas gdy gracze Derby dano "Grać odpowiedzialnie".Nie najbardziej emocjonalny z haseł, ale i bardzo trudne do Leeds.Z kamerami, zwykle znajdujących się do fotografowania pola i zawodników z jednej strony, często komunikat będzie głosić "Trzymaj hazard" lub "Hazard" ...nie do końca idealnie.Tymczasem, mimo, że Kindred upierał się, że jego "billboardy led ogrodzenie stadionu zostaną przesłane odpowiedzialnymi gry wiadomości, zwykły logo 32Red wyświetlany wokół większości pola, był нетронут, za wyjątkiem kilku pozostałych plansz, prezentujących bardziej bezpieczne narzędzia.W sumie, z dala od dominującej wiadomości, obiecanego w komunikacie prasowym Derby.Jest to tym bardziej ważne przy rozważaniu możliwych przyczyn tego nagłego odpowiedzialnego hazardu push: ostatnie negatywny uwagę MEDIÓW w brytyjskiej prasie.Operator otrzymał krytykę tego lata po tym, jak pojawiły się szczegóły transakcji z udziałem Wayne ' a Rooneya.Umowa pozwoli ex-anglikowi nosić koszulkę z numerem 32, gdy dołączy do Derby County w styczniu przyszłego roku w ramach współpracy klubu z 32Red.Jest to pierwsza transakcja tego typu w angielskim futbolu, a dzięki głośny gracz, przyciąga wiele uwagi ze strony антиигровых MEDIÓW w wielkiej Brytanii.W artykule napisanym w czasie, Gambling Insider otwierał pytania związane z tą transakcją, i dlaczego ona nie mogła przyjść w odpowiednim czasie.Kenny Alexander, dyrektor generalny GVC Holdings, posunął się tak daleko, że nazwał porozumienie "absurdalny i śmieszny"."On powiedział: "Istnieje ogromna dyskusja wokół problemu hazardu.Branży mają problem z wizerunkiem, i to jest po prostu pełna własny cel."Oczywiście, trudno byłoby nie zgodzić się z Aleksandrem.Podczas gdy istnieje szczególną uwagę do reklamy hazardu w piłce nożnej, transakcja Wayne Rooney tylko wzmocniła problem jeszcze raz, podczas gdy odpowiedź 32Red w ten weekend wydawał się co najmniej słabe.Po tym, jak GVC została ukarana przez Komisję hazardu na 5,9 mln funtów ($7,2 mln) na początku tego roku za odpowiedzialność społeczną i porażki w walce z praniem brudnych pieniędzy, operator przekazał 42 piłkarskich sponsoringu Gambleware, teraz finansować swoją kampanię Bet Regret, mającą na celu zmniejszenie problemowych hazardu.Podczas gdy taktyka GVC została oznaczona przez niektórych jako nie jest szczera w swej naturze, operator nadal zawiera istotne finansowanie godnego sprawie, niezależnie od motywu.Dla porównania, próby 32Red walczyć z negatywną prasą są znikome.Przy tym ważne jest, aby pamiętać, że ze strony operatora zostały podjęte pewne wysiłki, i, oczywiście, istnieje pragnienie, aby poprawić swój wizerunek, nawet jeśli metoda jest niezadowalający.Ale ponieważ branża odczuwa coraz większą presję ze strony społeczeństwa i rządu w odniesieniu do sponsorowania piłki nożnej, ważne jest, aby operatorzy połączyły się z tego samego powodu.Jedno można powiedzieć na pewno: niedawny pokaz 32реда, na pewno nie zmieni zdania. najwięcej pieniędzy kiedykolwiek przegranych hazard.